sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Acesta va fi doar un pamflet! Luati-l ca atare!

Salut!

M-am saturat sa tac, sa zac si m-am decis sa spun ceva, totusi. Pe acest blog veti gasi articole diferite, din diferite domenii ale existentiei noastre materiala, abordate intr-un mod relativ comic, de catre mine sau amicii mei care-mi mai trimit pe mail tot felul de chestii extrem de amuzante si adevarate.

Sper intr-o colaborare buna si o sa ma straduiesc sa pun articole care sa fie pe placul acelui tip de oameni care o sa-mi acceseze blog-ul...

Cum ziceam, acesta va fi doar un pamflet iar acesta a fost doar un mesaj de bun-venit.

Pe curand!

PS: Cei care intrati pe blog si va place ce scriu p-aici trimiteti link-ul si catre prietenii vostrii si lasati si critici, fie pozitive fie negative... deci, ajutati-ma sa fac un blog cat mai de calitate si cat mai accesat si vom avea toti de castigat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu