duminică, 6 noiembrie 2011

(P) - Publicitate 1

Tot vezi reclame la tv despre paste de dinti care mai de care mai tare. De la reclama cu dentistul in aeroport pana la aia in care un individ scuipa sange intr-o chiuveta (foarte scarboasa reclama, din punctul meu de vedere) toate promit sa-ti albeasca dintii, sa te protejeze de carii si in acelasi timp sa-ti protejeze si gingia te multiplele infectii care pot aparea in timp. Bun! Eu personal nu cred ca o pasta de dinti face mai mult decat o protectie de cateva ore, nu cum se lauda altii ca pastreaza dantura curata timp de 12 ore...

Eu sunt fumator si fumez de vreo 7 ani deja si acum vreo cateva luni am observat ca dintii incep sa prinda o nuanta galbuie, chiar si in conditiile in care ma spal pe dinti de 3 ori pe zi... Am incercat tot felul de paste "de la televizor" pana am dat de link-ul ACESTA si am facut comanda. Am fost uimit si sincer n-o spun doar pentru publicitate si din dorinta de a-mi scoate investitia. Chiar functioneaza, asa ca cine vrea si isi permite, sa cumpere... costa relativ mult (44 de euro), dar merita. Apasati aici si lamuriti-va singuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu